فرم‌های آنلاین به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای جمع‌آوری اطلاعات در دنیای دیجیتال، در بسیاری از حوزه‌ها استفاده می‌شوند. این فرم‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا اطلاعات مورد نیاز خود را در قالب متنی وارد کنند و برای انجام عملیات مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود.

فیلد جمع آوری آدرس، به عنوان یک قسمت اساسی در فرم‌های دیجی فرم برای جمع‌آوری اطلاعات مکانی استفاده می‌شود. از این فیلد معمولا در فرم های ثبت سفارش آنلاین، ثبت نام و ثبت اطلاعات استفاده می شود. این فیلد به شکل زیر نمایش داده می شود:


🔰 از مزایای استفاده از فیلد دریافت آدرس:
▪️ ارتباط مستقیم با مشتریان
▪️ بهبود فرایند ارسال و تحویل
▪️ تخصیص خدمات و محصولات بر اساس مکان
▪️ و…

🔰 در زیر می توان به چند نمونه از کاربرد های فیلد آدرس (موقعیت مکانی) اشاره کرد:
⬅️ یک شرکت خرده فروشی، می تواند از فیلد آدرس برای اهداف بازاریابی مستقیم استفاده کند. این شرکت می تواند از آدرس های کاربران برای ارسال بروشورها، اعلان ها و تبلیغات مستقیم به آنها استفاده کند.

⬅️ یک شرکت خدمات تحویل می تواند از فیلد آدرس برای تخمین زمان و هزینه تحویل استفاده کند. این شرکت می تواند از آدرس های کاربران برای محاسبه فاصله بین آنها و مرکز توزیع خود استفاده کند.

⬅️ یک سازمان دولتی می تواند از فیلد آدرس برای جمع آوری اطلاعات جمعیتی استفاده کند. این سازمان می تواند از آدرس های کاربران برای شناسایی الگوها و روندهای جمعیتی استفاده کند.


به طور کلی، استفاده از فیلد آدرس یا موقعیت مکانی در فرم‌های آنلاین می‌تواند به سازمان‌ها/ شرکت ها/ فروشگاه ها و… در بهبود تجربه کاربری، ارتباط مستقیم با مشتریان، بهبود تحویل سفارشات و ارائه خدمات مکانی محلی کمک کند. همچنین، این اطلاعات قابل استفاده در تحلیل‌های مکانی و برنامه‌ریزی مؤثر است.

https://digiform.ir/

دسته بندی شده در: