فیلد شماره کارت در فرم های آنلاین، برای ذخیره شماره کارت بانکی کاربران استفاده می شود. شماره کارت بانکی یک شماره ۱۶ رقمی است که برای شناسایی یک کارت بانکی مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی استفاده از فیلد شماره کارت، تأیید هویت کاربر و جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت یا اجرای تراکنش‌های مالی است.

📌 برخی از کاربردهای فیلد شماره کارت در فرم های الکترونیکی دیجی فرم:
☑️ شناسایی یک کاربر: فیلد شماره کارت ممکن است برای شناسایی یک کاربر در یک سیستم استفاده شود. به عنوان مثال، یک فروشگاه اینترنتی ممکن است از فیلد شماره کارت برای شناسایی یک کاربر هنگام ثبت نام استفاده کند.
☑️ بررسی اعتبار یک کارت بانکی: فیلد شماره کارت ممکن است برای بررسی اعتبار یک کارت بانکی استفاده شود. به عنوان مثال، یک فروشگاه اینترنتی ممکن است از فیلد شماره کارت برای بررسی اعتبار یک کارت بانکی هنگام ثبت نام استفاده کند.
☑️ واریز مبلغ به عنوان جایزه: در فرم های مسابقه آنلاین، می توان از فیلد شماره کارت برای دریافت شماره کارت افراد و واریز جایزه استفاده کرد.

پیش نمایش این فیلد به شکل زیر است:


از این فیلد میتوان در انواع فرم های مسابقه آنلاین، ثبت سفارش، ثبت نام و غیره استفاده کرد و از جمله پرکاربردترین فیلد های فرم های الکترونیکی است.

دسته بندی شده در: