ثبت اطلاعات دقیق دانش آموزان، یکی از وظایف مهم مدارس محسوب می شود. جمع آوری داده های شخصی، تحصیلی و خانوادگی دانش آموزان اهمیت زیادی دارد. یکی از ابزارهای مورد نیاز مدارس برای ثبت و مدیریت اطلاعات دانش آموزان است. فرم ثبت اطلاعات، امکان جمع آوری دقیق داده های مورد نیاز دانش آموزان را فراهم می کند.


برای ایجاد یک فرم ثبت اطلاعات آنلاین، مراحل زیر را طی کنید تا به راحتی بتوانید اطلاعات دانش آموزان را دریافت کنید ⬇️
1. ابتدا وارد سایت دیجی فرم شوید برای ورود، ثبت نام کنید.


2. سپس پس از ورود به پنل دیجی فرم، روی گزینه ایجاد فرم جدید کلیک کنید و نوع فرم ثبت اطلاعات را انتخاب نمایید.


3. نام/عنوان فرم خود را تایپ کنید برای مثال: فرم ثبت اطلاعات دانش آموزان پایه یازدهم هنرستان اندیشه.
همچنین، می توانید برای فرم یک لینک اختصاصی بسازید. لینک اختصاصی می تواند حاوی کلماتی خاص باشد برای مثال، اسم مدرسه را در لینک فرم قرار دهید.
پس از اعمال این تغییرات، بر روی گزینه تایید و ایجاد فرم کلیک کنید.


4. در این مرحله باید فرم خود را ویرایش کنید و تمامی اطلاعاتی که لازم است از دانش آموزان دریافت کنید را با استفاده از زدن گزینه افزودن سوال در آن قرار دهید.
پر کاربرد ترین فیلد ها در فرم ثبت اطلاعات عبارتند از:
📍 نام و نام خانوادگی
📍نام پدر
📍موبایل
📍کد ملی
📍تصویر کارت ملی
📍 تصویر شناسنامه
📍و …


5. پس از ایجاد فیلد ها، می توانید تنظیمات دیگری بر روی فرم خود ایجاد کنید برای نمونه:
🔹 فعال سازی تایید پیامکی برای ورود به فرم.
🔹 هر فرمی که تکمیل شود، اطلاعات آن در پیام رسان برای شما ارسال شود.
🔹 و بعضی از فیلد های ضروری را اجباری کنید تا کاربران آن را تکمیل کنند.
پس از آن گزینه ذخیره نهایی را کلیک کنید تا فرم ثبت شود و لینک فرم را برای دانش آموزان خود انتشار دهید.


از این نوع فرم می توانید برای دریافت اطلاعات دانش آموزان تمامی مدارس از جمله: مدارس دولتی؛ غیر انتفاعی، هنرستان ها، دبیرستان ها، دبستان ها و … استفاده کنید و فرایند جمع آوری اطلاعات را بسیار سریع تر و با هزینه کمتر انجام دهید.

دسته بندی شده در: