یکی از نگرانی های کاربران برای ساخت و ایجاد فرم هزینه های آن است. البته، هزینه فرم های آنلاین بسیار کمتر از فرم های کاغذی است و امکانات بیشتری را برای کاربران فراهم می کنند.
صفحه ریز هزینه ها، یکی از مهم ترین صفحات برای کاربران است که در آن تمام هزینه های ثبت یک فرم برای هر کاربر (تکمیل کننده فرم) را به صورت ریز و جزئی نمایش می دهد.
⬇️ این صفحه شامل اطلاعات زیر است:
✅ خدمات: در این قسمت نام امکاناتی که اختصاصی هستند و هزینه دارند نمایش داده می شود.
✅ مبلغ: در قسمت مبلغ، هزینه هر یک از امکانات اختصاصی به نمایش در خواهند آمد.
به این ترتیب، سازنده فرم با مشاهده این صفحه، متوجه تمامی امکانات اختصاصی و هزینه ی آنها می شود و با کمک آن می توانند پیش بینی کنند که هر تکمیل فرم توسط افراد چقدر هزینه دارد و جمعا هزینه ی فرم چقدر می شود.
🔻 این یک نمونه از صفحه های ریز هزینه های یک فرم آنلاین است:


اطلاعات این صفحه برای هر فرم، بر اساس امکانات استفاده شده در آن متفاوت است بنابراین هزینه هر فرم با فرم دیگری گوناگون است. همچنین ریز هزینه ها برای تمامی فرم ها از جمله: فرم های آزمون آنلاین، حضور و غیاب، ثبت سفارش، پرسشنامه آنلاین رایگان، نظرسنجی آنلاین، ثبت نام رایگان، مسابقه آنلاین و… قابل مشاهده و در دسترس است.