صفحه تعرفه ها یکی از مهم ترین بخش های سامانه فرم ساز دیجی فرم است. این صفحه، اطلاعات مربوط به قیمت خدمات ارائه شده توسط دیجی فرم را ارائه می دهد. هدف از صفحه تعرفه ها این است که به مشتریان کمک کند تا اطلاعاتی درباره خدمات و قیمت آنها به دست آورند و برای استفاده از آنها تصمیم گیری کنند.

🔰 در صفحه تعرفه ها اطلاعات زیر نمایش داده می شوند:
✅ بسته های مختلف دیجی فرم
✅ قیمت و جزئیات بسته ها در دیجی فرم



شاید برایتان سوال شده باشد که بسته چیست؟
بسته ها درواقع پکی هستند که در آن، هزینه های فرم بسیار به صرفه تر می شوند و بخشی از امکانات اختصاصی در آن رایگان می شوند. بسته ها به دسته های زیر تقسیم بندی شده اند:
💠 بسته رایگان ماهانه
💠 بسته حرفه ای ماهانه
💠 بسته حرفه ای سالانه
💠 بسته سازمانی ماهانه
💠 بسته سازمانی سالانه
💠 طرح ویژه


در دیجی فرم، اگر بسته ای فعال نباشد، استفاده از تمامی امکانات، به ازای مصرف هستند و این یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه سامانه فرم ساز دیجی فرم است. افراد، شرکت ها، مدارس، سازمان ها و… با توجه به تعداد افرادی که فرم هایشان را تکمیل می کنند و امکاناتی که نیاز دارند این بسته ها را تهیه می کنند و در صورت اتمام مهلت استفاده از بسته، پر شدن ظرفیت تکمیل کنندگان یا نیاز مجدد به بسته، آن را تمدید و بسته جدیدی تهیه می کنند.
همچنین امکان استفاده از این ویژگی های اختصاصی برای تمامی حساب کاربری های دیجی فرم امکان پذیر است.


در صفحه تعرفه ها می توانید با جزئیات دقیق، مقایسه ی بین امکانات هر بسته را مشاهده فرمایید و این امر باعث میشود تا بهتر بتوانید بسته ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با بسته های تعبیه شده در صفحه تعرفه ها، استفاده از فرم های آنلاین به صرفه تر می شوند و امکانات رایگان بسیاری به فرمتان اضافه می گردد.

دسته بندی شده در: