سفارش روپوش دانش آموزان در مدارس از جمله اقداماتی است که بسیار اهمیت دارد. بنابراین، یکی از کارهای ضروری پیش از شروع سال تحصیلی تهیه روپوش یکنواخت برای دانش‌آموزان است. روپوش یکنواخت به ایجاد یک محیط یادگیری یکپارچه کمک می کند و به همین دلیل برای مدارس مهم است.

سامانه دیجی فرم، یک فرم ساز آنلاین بسیار کاربردی است که با استفاده از آن می توانید فرم هایی از جمله فرم ثبت سفارش روپوش که در حال حاضر مدارس بسیار به آن نیاز دارند را، طراحی کنید.

⬇️ لطفا مراحل زیر را طی کنید تا به راحتی بتوانید یک فرم ثبت سفارش روپوش ایجاد کنید:
1) وار سامانه دیجی فرم شوید و در آن ثبت نام کنید.
2) بر روی گزینه ایجاد فرم جدید کلیک کنید و نوع فرم را، ثبت سفارش انتخاب کنید.

3) در قسمت عنوان، می توانید یک نام برای فرم خود انتخاب کنید برای مثال: ثبت سفارش روپوش پایه ششم.
اگر روی تنظیمات پیشرفته کلیک کنید، می توانید یک لینک اختصاصی برای فرم خود بسازید، برای مثال از کلمه سفارش روپوش در لینک استفاده کنید.
پس از انتخاب عنوان و لینک (در صورت لزوم) روی گزینه تایید و ایجاد فرم کلیک کنید.

4) روی گزینه افزودن فیلد کلیک کنید تا بتوانید فیلد های مورد نیاز را در فرم اضافه کنید. در فرم ثبت سفارش، فیلد های پر کاربرد عبارتند از: فیلد ثبت محصول، نام و نام خانوادگی، موبایل، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی، نام مدرسه و… .

5) بعد از انتخاب فیلد، می توانید آن را اجباری کنید. این یکی از امکانات فرمساز دیجی فرم در رابطه با فیلد ها است. هنگامی که گزینه اجباری فعال باشد، کاربر باید حتما آن را تکمیل کند.
همچنین در صورت لزوم، می توانید متن سوال فیلد را با زدن دکمه ویرایش تغییر دهید.

6) اگر تصمیم دارید که هزینه روپوش را درحین تکمیل فرم از کاربر دریافت کنید، می توانید از درگاه پرداخت یا کارت به کارت به این منظور استفاده نمایید.
بنابراین ابتدا مبلغی که باید پرداخت شود را به تومان وارد می کنید، سپس نحوه پرداخت را روی یکی از گزینه ها قرار می دهید.

7)  گذشته از این، می توانید بر روی فرم محدودیت اعمال کنید تا تعداد محدودی از افرد بتوانند سفارش خود را برای روپوش ثبت کنند. برای نمونه، فرض کنید مدرسه شما 150 دانش آموز دارد اما می خواهید در فرمی که طراحی کرده اید تنها 100 نفر بتوانند ثبت سفارش کنند، بنابراین در قسمت تعداد مجاز ثبت اطلاعات، عدد 100 را وارد می کنید.


با دیجی فرم به راحتی یک فرم برای ثبت سفارشات روپوش مدارس طراحی کنید و فرایند های سفارش بهتر و آسان تری را رقم بزنید.

دسته بندی شده در: